21 balar hösilage

Till mina två hästar; 21 balar hösilage, jag tror kanske att vi kommer få lite över med tanke på att vi får vänta tills det är rätt kallt innan vi kan öpnna dem, de tar ju inte slut så snabbt på endast två hästar, fast det beror på om de får fri tillgång eller inte, får de välja själva slukar de nog en bal rätt snabbt :P
 
Kunde inte låta bli att ställa fram ett litet hinder, det blir ju mycket roligare om man kombinerar dressyr och hoppning ;)
 
Det blev en kort ridtur på Mio på stubbåkern, lite lösgörande arbete runt balarna och lite intervall, hoppade hinder på ca 70-80 cm några gånger och höjde pulsen lite och sedan travade runt lösgörande dressyr, upprepade detta tre gånger och sen var vi klara :) Han var lite seg och rätt tjock om magen...
 
Ponnyn har ätit way too much...
 
Sen var det Havannas tur - trodde jag! Där trodde jag fel, hon skulle inte med på en ridtur och vände baken till. Jag rusade runt i hagen några minuter och försökte få tag på henne men när hon har bestämt sig sådär som bara hon kan då blir det oftast så också... Och då kan ändå jag vara rätt envis själv!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt