Ponny med träningsverk

Mio hade träningsverk sedan vårt äventyr för två dagar sedan, vilket märktes både igår och idag.
Jag har haft min underbara gamla vän Lisa på besök och hon har inte direkt tyckt om Mio, pga. möjligtvis några större dumheter från ponnyns sida. I alla fall, hon brukar vara modig att ge sig upp på hästryggen när hon kommer ändå och igår hade Mio så mycket träningsverk så han knappt ville galoppera.
Idag gick det lite bättre, han var den perfekta ridskoleponnyn! Det trodde jag aldrig om honom, jag var helt ärligt förvånad att han inte hittade på ett enda litet hyss på två dagar!
 
Vem vet, jag kanske startar upp en ridskola om några år och han blir den ponny som alla ungarna slåss om att få rida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt