Studs för båda pållarna :)

Pluttponnyn Mio var inte på humör idag och jobbade inte på så bra som igår. Blev ett alldeles för kort pass, men vi hoppade lite studs och bråkade lite, det börjar kännas att jag inte rider lektioner längre...
 
 
Havanna var inte heller på humör, idag skulle hon inte heller komma fram till mig i hagen. Men idag var jag beslutsam och vägrade ge upp, hade kunnat stå där i timmar tills jag fått in henne. Dock behövdes inte det, med lite list fick jag henne att kapitulera!
Hon fick också studsa lite, men det var otroligt läskiga hinder jag hade så det tog lite tid att få henne att gå i närheten av dem...
Dessutom var hon inte ett dugg framåt idag heller, om än lite mer fokuserad. Jag funderar på om hon är inne i en växtperiod och om hon kanske behöver några veckors vila, vi får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt