Packa packa packa

På söndag sticker vi till Gamleby. Vi = jag, Havanna och mina två kompisar som kommer hit till Borlänge idag med tåget :D Så jag har massor att packa, Havannas saker och mina + att Mios saker ska packas ihop det han ska ha med sig till grannstallet... All packning och att ha kompisar hos sig samtidigt, vet inte riktigt hur jag har tänkt nu?! Men det är superroligt att de har tagit sig hit så klaga kan jag inte ;)
 
Lilla Havanna ska avmaskas och lasttränas inför avfärden, sen är det tänkt att vi ska motionera hästarna tsm alla tre, vilket betyder att Mio blir körhäst den här veckan ^^
 
Några blandade bilder på Havanna från förra veckan ;)
 
Hon kan när hon lägger manken till ^^
 
Tyckte det här bilden var lite rolig xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt