Strömsholm :)

Löshoppningsdelen av bedömningen :)
 
Min nya häst?! ;)
 
Litet litet ridhus, första ridhuset på Strömsholm kvar från militären...
 
Älskar den här öppna ridbanan, en sån vill jag också ha! :D
 
Fina stall med spångångar...
 
Strömsholm har nog haft en del hästar genom tiderna...
 
Hästarna är fortfarande hästar även om de står på Strömsholm ;)
 
Små hagar :(
 
Uteboxar :)
 
Det var roligt att se hur det såg ut på Strömsholm men jag hade förväntat mig att det skulle vara lite mer fräscht och det var tråkigt att se hur korta stunder hästarna fick vara ute i små rasthagar. Vi hade en bra dag iaf när vi kollade runt på Strömsholm och på kvalitéen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt