v. 34

Jag skrev inget på hela v. 34 så en liten summering kanske vore på sin plats ;)
Skolan började igen, både roligt och tråkigt ^^ Vi pysslade lite med skolhästarna på onsdagen och träffade nya ettor... På torsdagen blev det lite ridning ute, jag fick sötnosen Hip och det gick helt okej :)
 
Havanna har jag ridit ut med några gånger, gått på promenader med och i lördags var vi till ridhuset. Det gick superbra i ridhuset men på vägen dit så var hon fjantig för en mängd saker och även på vägen tillbaka, vilket gjorde att jag kom på ett knep att ska man komma förbi något läskigt så funkar det utmärkt att backa förbi det läskiga. Jag vet att jag har prövat det med Mio någon gång men han var alldeles för smart för att luras av det ;)
 
Igår var hela klassen iväg tilll strömsholm och såg på kvalitéen och tittade runt på strömsholm, jag fotade litegrann så några bilder kommer upp senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt