Julklappar ;D

Jag har handlat två julklappar till mig själv från Hööks :)
 
Dels ett par varma handskar då jag förfrusit fingrarna på sista tiden..
 
Sen ett par ridbyxor :D Mina gamla börjar bli så slitna och fula, så dessa tar jag med mig till praktiken i Portugal! :)
 
Är man hästintresserad men har en familj som inte vet vad skillnaden är på hel och halvskodda ridbyxor så får man fixa sina egna julklappar ;)
Tycker dock jag förtjänar dem så hårt som jag slitit på sistone, eller hela året för den delen ^^
 
Det var meningen att jag skulle köpa några julklappar till Mio också men det jag hade letat fram skulle inte vara inne förrän 3 januari och så länge orkade jag inte vänta, så jag får köpa något hemma i hästbutikerna istället...
 
Tänkte grimma & matchande grimskaft och fina transportskydd i hans färger, men finns det inte i lager så finns det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt