Snart jul igen :)

Nu är det snart jul igen, jag vet inte vad som hände men jag har inte bloggat på ett bra tag nu. Havanna åkte hem igår till sin ägare, jag vet att hon kommer få masssor av uppmärksamhet och glädja många på samma sätt som hon gett mig glädje varje dag i stallet.
 
Hela december har varit väldigt stressigt med alla skolarbeten som ska in, jag har massor kvar och med bara några dagar får jag inse att jag kommer inte hinna allt jag vill... Jag får spara några arbeten till i vår då jag kommer vara hästlös och ha lite mer tid efter skolan.
 
Om tre veckor åker jag till Portugal på praktik i sex veckor, det ska bli spännande men jag är lite nervös över att resa själv när jag ska göra flygplansbyten och sen att prata engelska, det är inte direkt min starka sida...
 
Om några dagar får jag återse min Mio <3 Tills dess får jag hålla ut med skolans hästar :)
 
Älskar snön ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt