Mål 2012

Vi hade mycket kul under 2011 tillsammans, vad kommer 2012 ha i beredskap åt oss?

Har funderat lite vad jag vill uppnå med 2012, de sista månaderna innan jorden går under! Nja, det tror jag inte så mycket på, men jag tycker ändå att det är viktigt att sätta upp några mål.

 

Det första är att eftersom jag fyller 18 i år blir det min och Mios sista chans att tävla mer än klubb tillsammans och eftersom det gick så bra i somras på lokal hopptävling i klasserna 70 cm CR och 80 cm två faser, så vill vi satsa mer denna sommar, till dess får vi träna massor!

 

Sen är det Havanna, som jag ska rida in och vi vill självklart komma så långt som möjligt ii hennes utbildning men ändå få en stabil grund. Så målet med henne är att hon ska kunna skritta, trava och galoppera med ryttare och om vi hinner finslipa detta.

 

Själv skulle jag vilja förbättra mig som ryttare och bli ännu bättre, det jobbar jag med hela tiden men förutom ridningen så tänker jag träna mer utan häst, kondition, styrka och smidighet. Jag tycker detta är en viktig del av ridningen att man inte bara tränar hästen utan även sig själv och sen tillsammans!

 

Så 2012, nu kommer vi i full galopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt