Förkyld :(

Usch, har åkt på världens förkylning, inte ett dugg kul. Mio har tappat en sko och han vägrar att låta mig ta av de andra, hovslagaren har semester hela veckan och jag blir helt slut av att anstränga mig en halvtimme. Havannas träning ligger lite på is under förkylningen men annars har hon blivit så duktig :) Just det, missade även att anmäla mig till en hopptävling i rätt tid, så vill jag vara med på den måste jag betala efteranmälningsavgiften också! Det är inte jättepositivt hos mig just nu... Jag får se fram emot min artonde födelsedag den sjätte augusti och hoppas på att jag är frisk då. Fast det påminner mig om att övningskörningen inte alls är så långt gången som den borde vara vid det här laget, vi var ute och körde igår men jag har knappt kört någon stadskörning eller lantvägskörning än. Parkering och massa backningsgrejer är jag helt värdelös på! Fast på onsdag ska vi till Västerås och då ska jag få köra åtminstone en bit. Usch, nu blev det en lång och tråkig text, men men, det kanske uppskattas? or not
 

Sötnosen Havanna ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du blev lite grad över min lilla present :D

Svar: Jaa
miomia.blogg.se

2012-07-31 @ 17:25:36
URL: http://teambus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt