Sjuk :/

Jag har inte skrivit på några dagar för att jag varit sjuk :( Nu är jag någorlunda frisk igen men jag går på medicin och den blir jag trött av så inte så är inte på jättebra humör för jag orkar inte göra allt jag vill göra :/

Jag orkade iaf med en liten ridtur på Havanna ute idag och hon skötte sig fint och förra veckan hoppade vi över en stock, vilken vi även tog ett litet skutt över idag med :)

Mio är så tjock och på fredag är det tävling och jag kommer nästintill att få lyfta honom över hindrena, och jag kommer fortfarande vara trött av medicinen osv. så vi får se om de blir någon tävling alls... Men jag brukar ju lyckas med att envist komma till start fast allting går emot mig innan tävling tkr, innan Hedemora var det en trött ponny och lastproblem, sen var det en tappsko innan hoppningen på Romme och den fick vi på några timmar innan start så det känns inte jättekul just nu! Jag tycker det borde räcka med de vanliga tävlingsförberedelserna och bestyren för en gång skull ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt