Storstädning i stallet!

Nu har jag påbörjat storstädning i stallet, igår hann jag smörja allt läder (sadlar, träns, selar mm.) och sen kokade jag alla bett och gnuggade dem skinande rena :) Stigbyglar har jag lagt i blöt och det ska jag även göra med alla ryktsaker och benskydd! Sen håller jag på för fullt med att tvätta igenom alla schabrak och stallhanddukar. Och alla leriga täcken ska jag när det blir fint väder tvätta med högtryckstvätt ^^ Tror inte jag har missat särskilt mycket men nu ska saker och ting bli riktigt rent och fint ;D
 
Det känns som höst i luften just nu, var tog sommaren vägen? Fast mig gör det inte jättemycket, favoritårstiden är tidig höst ;)
Önskar hinna med att fota lite, var ett tag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt