Hemma :)

Mio stortrivs över att vara hemma igen, och jag med :D Havanna tyckte ju som sagt inte om vårt stall men hagen full med gräs är helt okej, så snart blir det att ta upp arbetet med henne igen :)

Mio och jag red ut på våra bästa ridvägar och han fattade självklart exakt när vi skulle galoppera och få dra på i snabb galopp :P Så härligt att rida på vägar som är så mkt bättre än de i Gamleby! Mio var så taggad i galoppen ;)

Och det är så skönt med sommarlov, jag har inte hunnit bada än men jag vill! Sen har jag redan hunnit med massor saker på 4 dagar, jag har tävlat, jobbat, flyttat in i min stuga på gården, fixat lite med hagar och stall, gått på handledarkurs på körskola så snart är det fritt fram att börja övningsköra och börjat bygga på mina terränghinder :D Imorn ska jag ta tag i det sistnämda ordentligt! Tänkte fixa minst 3 hinder imorn :)

Uppåtsväng när man slipper skolbänken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt