Much to do

Jag har så mycket jag borde göra att jag knappt vet var jag ska börja... Först och främst ska jag sätta upp tråd till hagen jag håller på med och flytta hästarna dit så de får lite mer mat, även om det inte behövs för Mios del! Tjockis.. Blev en barbackatur sent igårkväll och han var ju inte sitt vanliga jag, beteslö och rund om magen och stel :S Det blir ett ordentligt dressyrpass idag tror jag ^^
 
Sen är det dags att ta tag i mitt hinderbygge, nästa hage ska fixas och sen har jag städning av min lilla stuga som måste göras..! Lägg där till hästarnas motionering, jobb och andra saker som måste göras så förstår man kanske att jag inte hinner skriva här så ofta just nu ;)
 
DSnart tävling igen, måste lastträna sötnosen också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt