Helg snart igen!

Idag var en väldigt seg dag, allt som allt kanske jag hade lektionstid på ca 2 timmar men börja vid åtta och slutade vid tre... Det sista vi gjorde var att ha ett praktiskt lastningsprov av häst, vilket jag klarade jättebra fast jag var lite orolig om hur resultatet skulle bli. Imorgon blir det ännu ett prov i hästämne, om ridningen och det måste jag sätta fart och plugga till nu! :)



För övrigt så galopperade jag Mio och löslongerade Havanna idag - båda jätteduktiga, skulle jag lätt kunna vänja mig vid!



I helgen ska jag bort igen, första gången jag åker ifrån Gamleby två helger i rad. Det är rätt så skönt men det är mycket att tänka på med hästar, packning, stalltjänster, tåg, buss, läxor, skoluppgifter osv. som ska gå ihop...


Mio och Havanna blev av med täckena idag så när jag kommer tillbaka har jag antagligen två helgrå hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt