Tacksam.

På vägen fram och tillbaka till stallet för att ta hand om Havanna och de andra hästarna kom jag att tänka på hur tacksam jag är för att få chansen att rida in en unghäst som projektarbete.
Tacksam över att min vän som tipsade om att pröva med en annons på hästnet från första början även om det inte gav något resultat, tacksam till min andra vän som efter en misslyckad annons skrev och satte in en ny åt mig som Havannas ägare nappade på, tacksam för att mina föräldrar lät hela projektet sätta fart (annars kan de vara lite svåra att få med på alla min idéer och upptåg...), tacksam för att min faster skjutsade mig till första mötet med Havanna och självklart till Havannas ägare som ger mig möjligheten jag fått med hennes pärla! Thanks.


Pärlan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt