Ridning, hästskötsel, ridning, hästskötsel...

Haft långa och roliga dagar på praktiken, eller långa har de inte direkt varit eftersom bussarna tar sån tid att åka och när jag väl ska åka hem vill jag stanna i några timmar till :/ Men jag kan ju inte priotera bort mina egna hästar... Jag har fått rida en ponny som heter Fendi, en stor herre vid namn Cobra och fuxen Daim :) Och idag tömkörde vi Fendi och ett jättefint sto, Donna, som hade toppengångarter! Kort sagt, toppendagar :)

Men de blir lite tid över när jag väl har tagit hand om mina hästar också, men jag ska försöka skriva lite mer här och ta med kameran någon dag och fota hästarna ^^ Tills det händer får ni kika på gamla bilder och videor under flikarna :P

Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Hej!

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag! :)

2012-05-07 @ 17:08:54
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt