Havanna <3

Igår red jag och Havanna ett litet dressyrpass på ridbanan, vi skrittade ut både före och efter. Hon var duktig men inte hundra, det kommer krävas mycket mer träning :) Idag ska hon bara skrittas lite för imorgon tänkte jag att vi skulle hoppa lite i ridhuset, en liten bana eftersom det snart är maskeradhoppning. Vad ska vi klä ut oss till då? Jag har ingen aning :P Allt jag skulle kunna tänka mig bli bra har jag inget material till att göra, så jag försöker tänka ut något som är lätt. I alla fall så blir det hoppning imorgon och några hinder ska jag utsmycka med läskiga saker ;)
 
Fotade sötnosen för någon timme sen i höstsolen, hon gör sig riktigt bra på bild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt