Vilken vecka...

Säger bara det; vilken vecka! Usch, inte en bra vecka alls och Havanna har haft lite tonårsuppror så det ska vi ta tag i nu i helgen då jag kan stå i flera timmar och vänta ut henne, mer om det sen.
 
Jag är fortfarande sjuk fast det gått två veckor :( Därför ska jag förutom att envisas med Havanna ha en lugn helg och försöka få lite läxor undanstökade...
 
I tisdags red jag Lord, skolans lilla knäppis, ut i skogen och det gick väl sådär men igår red jag honom igen på banan i dressyr och det kändes faktiskt bra. Jag är nöjd med att ha Nalle och Lord som fördjupningshästar i hopp repektive dressyr :) Nästa vecka är det inriktniingsvecka här på skolan så då har vi en vecka vi bara är i stallet, skoj ;D
 
Jag ska ta lite nya bilder i helgen hade jag tänkt på fina Havanna och så kommer det förhoppningsvis ut nån film också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt