En kväll med hästarna

Jag, min syster och hennes kompis var ute och red nu på kvällen, det var härligt väder och vi turades om att rida Havanna och Mio i varierade gångarter. Havanna var superduktig och ställde upp på det mesta, hade det varit en annan 4-åring hade jag aldrig släppt upp varken min syster eller hennes kompis, men Havanna sköter sig så bra så det inte är några problem alls. Mio var väl hyffsat snäll och blev för några minuter en riktig lektionsponny, när jag lekte ridlärare för min syster :)
 
Vi skulle ha tagit med kameran till paddock, men kom tillbaka och hittade den i stallet så därför fick den följa med ner till hagen :) Jag är för lat för att gå, så jag liftar för det mesta på någon av hästarna ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt