En timme i sommarhagen :)

Jag var ute hos hästarna nu på kvällen med kameran under en timme, vilket resulterade i 480 bilder på hästar, blommor och en och annan fågel :) Det var fridfullt att sitta på avstånd och se hur hästarna betade och då och då kikade upp för att fundera på vad jag gjorde för något. Tillsist gick Mio fram för att hälsa och pröva om det gick att äta min sko. Det gick inte, eller så smakade det inte särskilt gott för han gick sen vidare till gräset...
 
Söta vänner <3

Finns många fler bilder, men jag spar lite på dem ;)

Kommentarer
Postat av: sara

'haha det gjorde jag i går också men då hade jag glömt kameran hemma ^^ men Lilja hon ville vara med hela tiden hon ^^

2013-07-02 @ 20:53:37
URL: http://teambus.bloggplatsen.se/
Postat av: tove

Grym bild ! :D Väntar på fler! :D

2013-07-02 @ 21:02:16
URL: http://tovebackmansfotoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt