2 år i Skara?

Imorse ringde de från unghästutbildningen som jag har sökt som startar i höst. De ville informera om datum och tid för antagningsprovet. Det är den 19/6-13 kl 9.00 i Skara, 30 mil från Borlänge. Det vill säga imorgon! Tåget imorgon bitti, med betoning morgon. Haha, vad ska man göra? Bara att gilla läget! ;)
 
Det är en tvåårig utbildning i Skara och man lär sig utbilda unghästar och driva företagsverksamhet, sen var det en del praktik och lite annat. Jag har ingen, verkligen ingen, aning om vad jag ska göra till hösten, men det finns chans att jag flyttar till Skara :)
 
Gamla hästklassen, en ny till hösten? Det kan ju inte bli bättre än det här härliga gänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt