Antagningsprov

Haha. Nu har jag sökt. Sökt till högskola. Högskola! Diplomerad unghästutbildare om två år? Ja det låter ju inte helt fel ;) Frågan är just nu, om jag kommer in, om jag är beredd med två års studier och hårt arbete på annan ort än mitt kära Borlänge/Dalarna och allt som det kommer till. Nu har jag ju gått igenom det där under tre år och jag hade ju velat ha lite paus, trodde jag... Vi får se helt enkelt! Nu är det i alla fall sökt och nu behöver jag inte åka tåg på ett bra tag hoppas jag..!
 
Nu regnar det, och jag är trött, hästarna blir blöta, det låser mysigt mot taket - gonatt :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt