Sommartiden springer iväg...

Nu blev det ett sådant där lite längre uppehåll, på sommaren försvinner tiden lika snabbt som man ramlar av hästen, och det går fort!
Hästarna har haft lite långledigt, jag har haft långväga vänner här i en vecka och massor av småsaker tar lite mer tid än vad man tror. Min stuga är inte klar, men nu känns det åtminstone som om saker och ting börjar falla på plats även om jag saknar värme! Brr, det börjar bli kyligt på nätterna nu...
 
Det som tar upp mycket av min tid just nu är mina nya familjemedlemmar;
Minerale (Minna) & Milton (Mille)
De är ena sekunden överallt och andra sekunden sover de flera timmar och är urmysiga :)
Stolt ägare till 3 underbara katter, 1 ponnybuse och fodervärd till världens sötaste storhäst. Lägg där till familjens gemensamma katt så har jag lyckats få lite mer djur till den här gården, det är så det ska vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blandat   Foto   Havanna   Hästrelaterat   Millano   Personligt